Nyklippt.

Aaah! Äntligen har jag fått klippa och färga. Snyggt blev det också. Nu återstår ju bara att lyckas återskapa den här nedrans frisyren. Det kan ju bli spännande. Det är kortare och spretigare. Men tillräckligt mycket spray och grejer så borde det ju gå tycker man :) Å andra sidan är jag ju inte så haj på hår, så vi får väl se om det slutar med att rakapparaten åker fram :) Bildbevis försöker jag skaffa fram. Men det går så där. Jag fattar mig inte på den här kameran.

Idag har varit en lugn dag på praktiken. Jag har mest kladdat på mina medarbetare. Stackars dem som får stå ut med allt övande. Men så äre. Har tyvärr inte kunnat öva så mycket inpackningar hemma. Har ju liksom inget att packa in i. Chokladpudding kanske skulle funka? :) Frivilliga?



Mjaha... Om man skulle ta tag i skolarbetet någon dag kanske. Hmm... Mja... :) Inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0