Jag vill ha en plan!

Jag vill veta vad jag ska göra med mitt liv. Åtminstone var jag ska göra nästa praktik. Jag har ett krav: Ett personligt spa. Inget stort opersonligt där man egentligen inte har tid, eller tar sig tid, med folket som faktiskt betalar äckligt mycket pengar för behandlingar. Jag vill ha det lagom stort. Jag är så svensk. En riktig jävla mellanmjölk är jag. Fast egentligen föredrar jag den röda. Rödmjölken Marie.

Ska nog sätta mig och impulsprenummerera på lite Spatidningar för att få tips.
Jag hinner väl typ få en innan jag borde bestämma mig. Helst borde jag ha gjort det igår. Vi är två praktikanter nu. En Livsstilsinspiratör (Hälsoterapeut... Släng dig i väggen?) från Scott. Hennes klasskompisar var i länder jag inte ens kunde uttala. Men nej. Jag gillar fast mark. Så såvida jag inte kan gå, eller åka dit, på backen så... Men nej. Sweden it is. Svealand gärna. Men jag är inte så kräsen. Bara jag får ett jävla jobb så jag slipper flytta hem till mamma och pappa igen. Hemska tanke :)

Nej... Jag impulsköper nog lite böcker istället, och skickar en intresseanmälan till Mc Donalds.

Screw you, I'm going home.

Kommentarer
Postat av: Snö

Haha, rött. Det gillar vi :)

2008-10-23 @ 08:09:40
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0