I'm alive!

Tänkte bara att ni ville veta att jag och Pärlan kom fram helskinnade till Karlstad. Mammas buske däremot klarade sig inte helskinnad. Den fick nog ett nummerplåtsmärke efter golfen. Men så går det när man ska ha en totalt jävla opraktisk häck över hela gården :) Jävla påfund.

Varit på Ikea idag och storhandlat för 28 kronor. Det ni. En klisterrulle och fyra refillrullar till den. Mycket nödvändigt. Sen kikade vi ut en tvmöbel som skulle passa superperfekt i en snyggare lägenhet :) Fast då skulle vi ju behöva en platt-tv. Och en ny soffa. Och katter utan klor. Och helt plötsligt blev det så jävla dyrt. Så vi tog klisterrullarna och sprang. Genom kassan så klart.

Smörgåstårta dagen till ära. Igen. Åt det i torsdags också, när halva jaktlaget satt hemma och firade. Söp alltså. Egentligen var det inte halva... Utan mer en fjärdedel. Bara de närmast sörjande. Ikväll blir det i alla fall Mongolian. Igen. Synd att variera maten för mycket liksom. Kan ju få skörbjugg... Eller var det tvärtom då?

Nähä... Väntar på att Suss och AnnaPanna ska höra av sig.

Jag tog btw inte med datorn till Karlstad för att jag och Micke skulle umgås. Men han slängde upp en dator till i alla fall... Så han vill väl helt enkelt helst slippa umgås med mig. :) Jag förstår honom. Jag umgås med mig hela dagarna, och jag är jävligt trött på det.


Kommentarer
Postat av: lys

haha... hm, staackars buske. hade velat se det där jag, ärligt =p kanske kan få se buskens tragiska öde sen efter att du kommit hem. höhöhö.



förlåt <3 jag tycker om dej, så jag fjäskar lite också. det är bra. =)

2008-10-18 @ 17:37:45
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Snö

Hon kanske bara lurades lite med mig, det vet man ju aldrig. Eller så har hon ångrat sig, det kan man ju inte heller veta.



Jag klarar mig alltid själv annars :)

2008-10-18 @ 19:36:25
URL: http://snowman.webblogg.se/
Postat av: Snö

Jag tror hon luras med mig, hon verkar ha mer respekt för dig. Eller så luras hon med båda, och då vet jag inte hur det blir riktigt...

2008-10-19 @ 18:08:13
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0