En papaya coconut...

Idag har jag och Den andra praktikanten gjort Candyscrub med Papayainpackning. Det är precis lika underbart som det låter. Luktar mumma. Men min favorit är fortfarande chokladinpackning. Skräll? Funderar på att köpa det från Dermanord nästa gång. Så jag kan packa in mig själv... Eller tvinga någon annan att göra det åt mig. Moa ha ha ha.

Annars så undrar jag om det börjar bli dags att beta av hemtentorna? Jag har faktiskt öppnat ett worddokument och skrivit en rubrik. Inte illa. Längre än så kom jag visst inte förrän jag tröttnade. Illa illa :) Den töligaste är ju kosten. Bara för jag inte riktigt kan lära mig tycka om läraren. Gah! Och efter praktiken har vi en hel vecka med bara kost. Jag kommer inte att överleva. Influensan... Come and get me!

Nähä... Undra om min Marabou Nonstop fortfarande lever. Eller om någon, inte jag, jag ätit upp de sista smulorna. Hope not. Det suger i chokladtarmen. När jag blir rik ska jag lägga in mig på ett bra behandlingshem. Det lovar jag er. Tills dess tänker jag fortsätta äta choklad och vara fet och lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0