Bläh!

Den rubriken är tydligen så vanlig i min blogg att datorn har sparat den i rullgardinsmenyn.
Dags för lite optimism?
Icke.
Det jag egentligen skulle säga var att gott om lägenheter är det ont om.
KBAB har 7 stycken ute. En av dem ligger i ett område där jag skulle kunna bo. EN.
Och den har svindålig planlösning.


Finns en tjusig och billig radhuslägenhet i Deje.
Den kan jag tänka mig.
Lagom långt ute på vishan.
Problemet blir väl just att ta sig till civilisationen.
Med det menar jag Sunne.

Hur det nu går ihop :)

Äsch.
Sluta dröm och skaffa ett liv.
Just det.
Nu ska jag åka ner på byn och köpa godis.
Två mil för en jävla godispåse.
Enkel resa.
Förstår ni hur godissugen jag är då?



Kommentarer
Postat av: Marlene

Hehe.. Ja då är du Godissugen Schweizernöten;P Hoppas allt är bra med dig annars förutom att inlägget började med Blähh! =) Kraaam!

2008-10-13 @ 13:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0