Ärade publicum!

Vi har en storhelg framför oss!
Vet ni vad det innebär?
Tiggande snorungar är fel svar....
EXTRAPRIS PÅ LÖSVIKTSGODIS!
Lyckan är gjord!

Något säger mig att jag har en helt annan syn på dessa storhelger än vad många andra har...
Ehmm...
Hur som helst blir det defintivt en sväng till Maxi imorgon.
Jag hoppas att de också har billigt godis.
Och alla utklädda barn blir utan.
It's mine!

Överlevde bilturen idag. Med nöd och näppe. Herregud. Snacka om skillnad på broms. Typ när jag var hemma igen lyckades jag göra en finfin inbromsning utan att jag satt framme i vindrutan. Iofs sitter jag väl där ändå eftersom jag är så kort. Men det är en annan historia.

Sista dagen på spa imorgon. Awwww :( Sakna AB.

Kommentarer
Postat av: lys

busken klarade sej iaf?



vad sa vi om godiset!

2008-10-31 @ 09:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0