Tidig julklapp.

Vad gör en gladare än tidiga julklappar? Inte sånna från ParkSmart eller Karlstad Energi, utan riktiga julklappar? Fick en present från praktikplatsen idag :) 500 på H&M. Thaaanks :) I love you I love you I love you I love you I loovee yoouuu :) Skojigt att få sånna saker en månad där man i princip redan ligger minus. Kan man ju ha lite skojigt i alla fall. Typ investera i ett par gosiga sockor, och en mössa? I think.

Två dagar kvar då. Känns... Roligt. Att komma hem till Karlstad. Men tråkigt också att praktiken har gått så himla snabbt. Ska ju bli supermysigt att träffa älsket och alla söta vänner igen i alla fall. Som Suss uttryckte det "Tur att du åkte till Dalarna och fick lite perspektiv på Karlstad." Haha. Ja. Så sant som det är sagt. Karlstad är nog faktiskt hemma nu. Det har verkligen känts nu när jag har varit här uppe så länge. Jag längtar ju faktiskt tillbaka. Massor! :)

Borde plugga som ett skållat troll. Kanske ska göra ett ryck med kosten i alla fall. Prov nästa vecka... På onsdag? Herrejävel! Hur mycket har jag engagerat mig i det? Inte alls. Ehhmm... Ansiktsmuskler på latin. Zzzzz :) Renskriva en massa skräp också. Oj oj oj. Behvöer inte vara sysslolös inte... :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att det blir tokbra att ha dig tillbaka här hemma, bara så du vet :)

2008-11-26 @ 22:12:24
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Marlene

Vad snällt att få presentkort på HM! :) Karlstad misses u darling:) Kraaam!*

2008-11-27 @ 15:32:53
URL: http://jenniemarlene.blogg.se/
Postat av: Suss

Ja jag har ALLTID rätt, så är det. ses snart. kram!

2008-11-27 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0