Pirripirri.

Det är egentligen något starkt va?

Lite nervöst inför imorgon, även om det känns bättre nu än vad det gjorde igår. Ska dessutom vara med på två pass. Vattengympa och mage/rygg. Jag har inte tränat på en månad, och alla de där människorna ser sjukt tränade ut. Kanske för att alla är instruktörer? :) Kommer troligen vara i Tällberg mellan 13-21 på dagarna/kvällarna. Men ser fram emot det :) Imorgon skulle jag få en mjukstart med någon behandling och så.. Trevligt :)

Jag och Lysmasken gick runt på Kupolen idag också. Handlade två par byxor, tre toppar och två linnen. Nu ska jag väl kunna jobba och skita ner mig. jag kan ju se mig själv stå där med vit top och göra en ler- eller alginpackning. Ingen vacker syn inbillar jag mig :) Men men...

Herregud. Visa mig offentligt i bikini imorgon. Och ingen vass finns det att gömma sig i. Hujedamig. Kanske ska tejpa kärlekshandtagen... Nä... Tar en till godis istället.

Ajök!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till imorn! Det kommer säkert att gå alldelels stålande :) Puss!

2008-11-04 @ 00:18:06
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Suss

Skita ner dig? ja har du bara bytesbrallor så går ju det. haha

2008-11-04 @ 14:17:03
Postat av: lysmasken

lysmasken!



hmm.



nu är jag hemma efter att ha städat och upptäckt latexlakan och värmeolja hos pappan... huaaa mej. solat också.



ska njuta av ensamheten nu :p och studera!



puss och hoppas dagen går braa.

2008-11-04 @ 14:35:20
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Anonym

sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



DET ÄR GRATIS OCH BUSENKELT =)

2008-11-04 @ 14:41:29
Postat av: Anonym

Hej! Kika gärna in i min blogg och lämna en liten kommentar :) Ha en bra dag!

2008-11-04 @ 14:45:16
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Marlene

psst. Hörru lilla bruden i chokladförpackning. Jag har blivit som du! Chocoholic.. Psst.. ;) Lycka till o Kram!

2008-11-04 @ 21:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0