Många inlägg blir det.

Jag gillar inte barnsäkra sladdosor. De är sega. Ska man vrida åt höger eller vänster? Det verkar variera. Och så gillar jag inte att våran älskade skrivade skriver av sig själv lite nu och då. Drygt. Speciellt för den stackaren som får dela rum med den. Nämligen moi! :) "Den stör väl inte så mycket..." Tala för er själva. Så nice när den börjar skriva mitt i nätterna och man fattar noll.

Imorgon ska jag engagera mig lite i LIA:n igen. Måste ju göra något vettigt med mitt liv. Pffffft. Gick ni på den lätta? Jag vågar inte ens köpa gymkort eftersom jag gissar att jag kommer ha 0 och nada i inkomst efter den 30 april :) Starta eget tycker min mor. Det tycker jag med. Så fort jag hittar 100 000 i madrassen så ska jag banne mig göra det. Undra om man kan lämna en önskan till tandfén. Hon brukar väl vara givmild har jag för mig :)

Bara 100 sidor kvar. Sen får jag äntligen läsa en deckare igen. Jag är inte i en chiclitt-period just nu. JAg var det när jag började läsa den här boken. Men nu... Nej... Tursten ska det vara :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Aaaah! Skrivaren spökar! Jag skulle inte våga sova med den heller ;)

2008-11-16 @ 22:13:30
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0