It's time...

Lär ju vara dags att ladda telefonkortet så man är redo förstår jag. Går ju inte att vara ute så där i sista sekund som förra lördagen. Kändes lite stressigt då :) Tror fan att hela älvdalen är tömt på folk. Hela bankaprkeringen var proppfull med folk som skulle iväg. De som inte får plats i bussarna tar bil. Tokar. Jag tokar bara hemma jag. Tillräckligt det :)

Igår var tåget försenat. Idag var det, hör och häpna, 15 minuter för tidigt. Hur ofta händer det? Inte så. Det kanske finns lite hopp för tågtrafiken i alla fall. Men igår var de inte värda mycket. Missade 19-tåget pga. supersmart bokning i spa. Fick vänta 2 timmar på 21-tåget. Jag känner alldeles för få världsbästa människor med bil i den där delen av landet. Och sen när klockan var 20.55 ropar de ut at tåget är liiite försenat och beräknas omma in 21.40. Mmm... Not so happy. Men vaddå... Jag var hemma 23, istället för 20. Typ samma. Har man inget liv så spelar det ju ingen roll om man spenderar fredagen i Borlänge, eller på Tällbergs station. Önskade ett tag att någon skulle komma och skjuta mig, så jag slapp dö av tristess. Man vill ju att det ska gå fort liksom. Men det finns inte ens klotter på den stationen... Och om de inte ens klottrar lär de väl inte skjuta folk heller. Så jag fick vackert vänta. Älsket erbjöd sig till och med att hämta mig. Och han den token var ju 4 timmar bort.

Nej... Man kanske skulle vara lite social. Och ragga rätt på en bil ifall det blir 24 mils-pendling kommande två veckorna. Exciting? Yes!




GLÖM NU INTE ATT RÖSTA PÅ LARZ KRISTERZ IKVÄLL!
099-230 02

Kommentarer
Postat av: iida

Larz Kristerz äger =)

2008-11-16 @ 01:07:54
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Suss

Jag erbjöd också hämtning, glöm inte det! ;)

2008-11-16 @ 10:20:18
Postat av: michaela

:)

2008-11-16 @ 10:23:58
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0