Hugh Heffner och kattvakt.

Lysmasken och E sitter här och skapar framtidspalner. De tänker flytta in i Playboy Mansion. Med motiveringen att de kan laga mat och att allting är äkta :) vi får väl se hur det går. Om jag sponsrade biljetterna dit skulle jag få ärva någon miljon lovade de. Snällt va? :)

Jag behvöer kattvakt i helgen. Bara så ni vet. *blink blink blink blink*


Nu har de gett upp Playboy Mansion... Nu ska de flytta in på Säter istället. Psykställe för dem som inte hänger med i svängarna.

Snart är Ben & Jerry slut. Måste köpa nyyy! :)

Kommentarer
Postat av: <3

bara avis att du inte får följa

2008-11-12 @ 11:07:25
Postat av: Suss

Jag åker till Uddevalla på söndag förmiddag. Men om det räcker att jag matar på lördag kväll och sen söndag förmiddag så kan jag åta mig uppgiften. Jag planerar inga akuta gallbesvär inför helgen ;)

2008-11-12 @ 11:24:13
Postat av: Minaya

Hej



Råkar hamna här lite slumpmässigt, kollar runt lite. Tycker man kan lämna en kommentar när man hälsar på sidan,, så: Hej hej. :-)



/minaya

2008-11-12 @ 23:59:22
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0