Home sweet home.

Eller så sweet det nu blir i Tjärna Ängar... Jag vet inte :) Men jag överlevde promenaden hem från tåget i alla fall. Alldeles ensam. Tidsrekord också. Hann nästan hem till Simon & Tomas. Missade 5 minuter. Men då gick jag ju förbi Hemköp innan också ^^

Gick fort idag också. Har redan gjort en vecka där. Helt sjukt. Ledig lördag-måndag sen. Lovely. ska få lära mig mer om produkterna snart också... Det är visionen åtmnstone. Iofs skulle jag ha gjort det förra veckan... So.. We'll see... :) Vet inte om jag ska orka träna eller inte... Hmm. Skillnad på att komma hem 20 och 22. Ajja... Klura klura klura.

Hann inte ringa praktik idag heller. Lär väl vara upptaget redan vid det här laget. Å andra sidan... Pallar jag att massera 9 timmar varje dag i 12 veckor? Det blir en jävla massa massager. Och ingenting annat. Annars får jag väl ringa Oscar. men lååångt bort. Fy fan. Ångest. Jepp jepp. Så många spa i Karlstad. Så få praktikplatser. Går fan inte ihop. Jävla apor.

Kommentarer
Postat av: Suss

småsatarna hemma hos mig har nu varsin bur, det gick inte på annat sätt. trist men det är som det är. Om simon och Tomas våldtagit min hall och mitt vardagsrum som för krakarna igår hade jag strypt nån. huga...

2008-11-11 @ 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0