Hejdå, mitt vinterland :(

Det spöregnar här. Spöregn i november är fan inte okey! Det borde förbjudas. Hörrudu, Gubben Höst. Ta ditt pick och pack och lämna över till Snömannen eller Tomten eller någon annan vintrig :( Vill ha min snö! Idag är första gången denna vinter jag ser en skoter också. Så dags nu när det spöregnar? Snacka bra tajming...

Masserade en tant idag som tyckte att jag "var ju lite atletisk". Iofs jämförde hon mig med den magraste på hela GH, så det hon egentligen sa var nog "Du är ju rätt kraftig". Hon menade definitivt inte "Du är ju så vältränad" i alla fall. Jag har haft två sånna där människor på två dagar nu som kommit med sånna tolkningsbara kommentarer. Ja ja ja... Jag SKA köpa ett nytt årskort på måndag. Jag lovar och svär. Heder och samvete. Mina sista slantar från sommarjobbet ska gå till ett nytt träningskort. Blir ni glada då?

På vägen hem kom jag på massa superviktiga saker som jag skulle skriva här... Men nu kommer jag inte på en enda. Attans att det är så svårt att skriva när man kör bil. Annars skulle jag skrivit ner alla superbra idéer. Men kraschrisken skulle defintivt öka då. Räckte med kombinationen blankis och spöregn :) Inte värt att utmana ödet för mycket.

Imorgon nya tag med praktiken. Nya nederlag. Höpp höpp.
Nu ska jag se om finalen av Top Model 11 har kommit ut på You Tube :)
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0