God jul önskar ParkSmart...



Det är inte min dag idag heller hörrni...
Först var jag tvungen att stanna till 21-tåget. Bara det är ju en humörsänkare som heter duga. Dessutom var Sj-tåger som vanligt försenat-. Sj... Ta er i röven. Jag hatar er. Man borde fan ha betalt för att åka med er... Sen när jag kom till Mora hade jag fått 1000 underbara kronor i parkeringsböter. God jul typ... Ingen julgran i år heller. Och inga julgardiner. Och ingen katt. Och inget IKEA. Tell me varför det behvöer typ en miljon handikapplatser på ett och samma ställe? Why, oh why?

Jag tänkte först att det var synd om äckel-lapplisorna som är så äckliga och lågutbildade att de inte kan få ett vettigt jobb... Men sen insåg jag ju att det är jag som är äcklig och lågutbildad som inte ens kan läsa en skyltjävel. Svenskläraret, jaa.... Jag tänker aldrig mer köra bil. Bara så ni vet. Illa nog att jag inte ens kan köra bil. Men när man inte ens kan läsa skyltar är det ju bara att lägga ner. Imorgon tänker jag åka buss. Och på lördag kväll får pappa hämta mig,eftersom alla andra komme titta på Dansbandskampen. Och nästa vecka tänker jag fan i mig skaffa mig boende på annan ort. Närmare Tällberg. Det får bli helgens "Att göra".

Till Kalle.
Jag sparar inte inläggen som inte går att publicera eftersom idag är ju gårdagens inlägg såååå igååår. Som synes har jag nya saker att vara bitter över idag.

Nu tänker jag gå och dränka mig i duschen. Kanske att toaletten hade varit mer effektiv... Men det är så jävla kallt vatten där.

Imorgon ska jag vara ensam på spa med alla kunder, öppning och stängning. Låt oss hoppas att imorgon är en bättre dag. Jag tvivlar ju så in i helvete. Men det lär ju inte kunna bli värre? Tss... Klart det kan. Det kan alltid bli värre. Det är ju mig vi pratar om. Och ja jag vet att barnen i Afrika svälter, men det skiter jag i. Det är synd om mig med mina I-landsproblem.



Kommentarer
Postat av: Anonym

den där skylten ska jag skriva ut och sätta upp hemma hos mig :p

2008-11-21 @ 04:13:51
URL: http://sannae.blogg.se/
Postat av: Suss

Koooom heeeeem! vi börjar om igen trallar eller nåt. Du vet, i Värmland finns både Micke och jag till din undsättning. :)

2008-11-21 @ 10:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0