Bra start på andra praktikperioden.

Har varit klurigt att få kontakt med det Spaet jag ska till nu. Men ringde imorse, och fick veta att jag fick vara ledig och ta det lite lugnt. Thanks :) Blir att sitta här tills Lisette slutar, och sen dra md henne på stan. Måste köpa arbetskläder. Bra framförhållning. Jag vet. Och jag som alltid har sån tur med klädshoppingen också. Great :) Dock sa hon att de hade lite sportiga kläder. Och det ger ju mig en bra ursäkt att shoppa loss på Stadium med gott samvete. Ihihihihi :)

Sovit i dubbelsängen med Lisette inatt. Tydligen så andades jag vääääldigt tungt. Sa ju det. Sa jag inte? jag förvarande :) Gav henne lov att sparka till mig. Men nej... Tydligen så är hon för snäll för det :)

Glömde tandkräm och hårborste hemma. Bra jobbat, Marie. Jag förstår att ni bryr er skitmycke. Lisette kanke glr det. eftersom jag snor både hennes tandkräm och hårborste. Men schhhh. Det vet hon inte :)

Kommentarer
Postat av: Snö

Jaa... Vissa har det bra! Tänk om jag kunde få det så någon gång, va glad jag skulle bli :)

2008-11-03 @ 12:36:17
URL: http://snowman.webblogg.se/
Postat av: lys

hihi.....



=)

2008-11-03 @ 19:25:09
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0