Benen sover, Benen sover...

Fullt upp idag igen. Sista massagen satt jag typ på massagebänken och masserade. Då är det banne mig illa. Så jobbigt när folk somnar och börjar andas så där tungt också. Helt plötsligt bara andas man i deras takt och så vips... Snark! Nästan i alla fall :) Tvättat som en tok också. Tvättoholic :) ska linementa benen sen. Ont som tusan. synd om mig. Om ni inte förstår det alltså. Gratisjobba en lördag. Det är fan i mig slaveri det :)

Larz Kristerz gick vidare igen om någon missade det. Jag slog mitt rekord och röstade för 170 :) Illa. Lisette undrade om jag inte hade nåot bättre att lägga pengarna på. Joo.. Det har jag säkert. Men inte just nu :) Kupolen imorgon. Kanske hittar något roligt. Har hittat en skitbra julklapp till Älsk! Den är så perfekt så det finns inte :)

Ja just det... Lisette pratade i sömnen om hus i natt. Sen kittlade hon mig på benet med sina tår. Sen sparade hon mig på låret. Sen hade hon diverse andra saker för sig. Hon påstår att hon sov. Jag vet inte jag. sparken var säkert helt med flit :)

ringa praktik på måndag. Och kolla kurser. jag måste u ha en plan B. Synd att det kommer kosta apmycket pengar som jag inte har :) Speciellt inte som arbetslös.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Det är bra röstat=)

2008-11-08 @ 22:36:03
Postat av: lys

hahahaha...äsch. alla är så avis på att du får sova med mej. =D

2008-11-08 @ 22:42:39
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Sofia

Å nu blev jag nyfis på vad det är för julklapp! =)

2008-11-09 @ 00:01:25
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0