Tröttaste.

Väldigt intensiv vecka verkar det ha varit. Igår när jag kom hem satte jag mig i soffan med missarna och vaknade tre timmar senare av att Micke ringde. Ojsan hoppsan. Låg nog en del back på sömnkontoto. Verkar förresten göra det fortfarande eftersom jag vaknade för 20 minuter sen. Illa illa.

Och inget städat blev det igår heller :( Men men... Får väl göra det idag istället. Det är faktiskt riktigt äckligt här nu. Så det måste göras. Tråkigt, men högst nödvändigt. Känns ju rätt så skönt när det är fixat. Sen är det bara att ladda tills på måndag. Första bredvid-gången på PA.

Annars blir det att plugga lite idag. Har som mål att lära mig allting som finns i benen denna helg. Svårt nog det. Usch usch usch. Men jag har bestämt mig för att det här kommer att gå galant. Kommer vara så jävla skönt när det är över. Nu har jag börjat blanda ihop kroppsdelar, och det är ju mindre bra :P Hoppas att alla hamnar på rätt plats tills 9 juni i alla fall :)

2-3 juni har vi förresten Hälsodagar på skolan. Välkommen att få svinbilliga behandlingar och köpa billiga produkter från Dermanord.

Nu står frukost och kattmatsshopping på schemat först.

Kommentarer
Postat av: lys

jag vill ha vita chokladen, och nå mer om det finns, jag ska spana!

2008-05-17 @ 21:16:09
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0