Snaaart...

Nu var delegeringsutbildningen avklarad. Nu är det bara specifik delgeringsgrejs kvar. Sen ska två hemtentor bli klara. Sen ska hälsodagar och elevklinik fixas. Men sen... Sen är det bara certifieringen som gäller. Och då är vi framme ungefär vid den 4 juni. Mja... 5 pluggdagar till 350 sidor... låter väl rimligt? Ehh... Fan vad jag hatar när allting kommer samtidigt. Hatar hatar hatar! Något kommer ju gå åt helvete. För min del får det gärna vara allt utom massagen som går åt helvete. Även om skolan betalar.

Nej... Barnfetma für alles. Eller så var det så det inte skulle bli... Färdig ska tentan bli i alla fall. Lär väl få redovisa imorgon förstår jag. Blääh. Precis vad jag behöver. Jag funderar på att låsa in mig till 10 juni. Vore nog bäst för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0