Skönt, men segt.

Börjar inte bredvidgången förrän 14.00 idag. Det är ju skönt att kunna sova ut, men samtidigt drygt. Man hinner ju inte direkt göra något mer än att vänta på att åka. Sen hade katterna bestämt sig för att jag minsann inte skulle sova länge idag heller. High life hela morgonen. Bläh! De är väldigt söta... När de sover.

Hann i alla fall med att springa runt lite i spåret. Jobbigt som bara den. Men jag har hört att träning ska vara lite jobbigt. Någon som har hört något annat? Eller ja... Iofs kan man ju köpa Vibra Tone från tv-shop och få vääärsta magrutorna framför tvn. För alla vet ju att punktförbränning funkar och inte är världshistoriens största myt... :)

Ikväll är det ESC-semifinal. Inte missa! Gossip girl börjar också. Tyvärr missade jag ju hälften av avsnitten från förra "säsongen" så skulle vilja se dem först. Hmm hmm. Nä... Plugga delegering och äta. Sen iväg och känna sig ivägen.

Ajöken!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Då joggar vi nog ungefär lika bra ;) Känns ibland som jag faktiskt går snabbare än vad jag joggar..

2008-05-20 @ 11:25:40
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0