Så mycket att göra...

...så dålig på att prioritera :P Idag borde jag plugga som ett skållat troll. Förresten borde jag plugga som ett skållat troll varje dag till den 12e juni. Men det är en annan sak. Imorgon börjar liksom massagekursen, och på onsdag ska tentan in. Jag har i alla fall skrivit 2 av minst 10 sidor... Det är ju en början i alla fall. Pallrade mig iväg upp på Krp och bytte lite massage mitt på dagen. Väldigt skönt var det. Fast vi kollade på Madicken samtidigt så det var lite svårt med koncentrationen :)

I alla fall så ändrades även kvällens pluggplaner illa kvickt när Anna var sugen på spelkväll. Ohh yes! Jag är inte svårflirtad! Även om jag alltid förlorar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0