Klockan är 23.48 *piiip*

Och hemtentan är äntligen klar! Eller ja... Jag har inte läst igenom den så det är säkert tusen stavfel och konstiga meningar. Men i ärlighetens namn orkar jag inte vara vaken längre nu. Jag ser både dubbelt och trippelt och dimmigt. Tur att jag har sååå himla bra framförhållning.

Nähä... 05.00. Rise and shine. Lär väl gå och lägga mig så jag hinner blunda innan klockan ringer i alla fall.

Jag klarade Diplomeringen också. Det vore ju illa annars iofs. Det är ju inte som uppkörningen direkt. Mer som att baka kladdkaka. Svårt att misslyckas alltså.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är! Både för att du är klar med tentan och att du klarade diplomeringen! :)

2008-05-07 @ 00:07:54
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: lys

haha..jag som hört att ibland kan man misslyckas med att baka kaka? =)

2008-05-10 @ 20:11:33
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0