Huset kan de behålla.

Så det så... "Mja... Vi har fått det värderat till ungefär 900 000." Bullshit. Troligt att en gård i ödemarken ökar 400 000 i pris :P Det är inte direkt något jävla slott vi snackar här. Ajja... För mig kan de gärna behålla det. Om ett år eller så lägger jag ett skambud om ingen dum jävel gått på niten ännu :) Låter pappsen bygga mitt eget privata slott istället. Much better!

Annars har det väl inte direkt hänt mycket. Jag har mest suttit i bilen de senaste två dagarna känner jag. Så... Tänkte typ ta och sätta mig i soffan och göra ingenting. Borde plugga också, men har typ bestämt mig för att inte göra certifieringen. Jävla skitskola det där är alltså. "Ni är skitkassa och borde inte få gå ut på praktik". "Ni får diskutera i klassen när ni vill ha certifieringen." "Vi vill ha certifierinen i höst." "Bra, då tar vi den i juni." Jaaa vad pepp jag blir. Hmm... Få se... Tio saker som är roligare att bränna 1000:- spänn på än pluggångest...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0