Förvirringen är total...


Ehh... Alltså...
Den andra hemtentan skulle visst inte heller in det datum jag trodde. Hmm... Antingen är det jag som är sinnesförvirrad eller så är det någon annan. Den skulle tydligen inte in förrän 30:e. Lugna puckar med andra ord. Göttans.

Sen var det lite allmän ångest, förvirring, schizofreni och personliga påhopp idag angående denna omdiskuterade certifiering. Juni, höst, höst, juni, juni, juni, om ett år, aldrig, höst, juni... Och så fanns det iiingen chans till att göra det i höst. Muta. Lura. Hota. "Okey... Vi kollar om det kanske går i höst." Jag vet då varken in eller ut jag... Jag vet att jag med största sannolikhet inte kommer att göra den i juni. Om jag gör den i juni och klarar den så kommer jag ändå inte kunna stå för den. För jag kan inget egentligen. Åhh... Varför får jag gymnasie-flashbacks? De hävdar att de vill vårt bästa, så det verkar ju skumt att de då inte lyssnar? Men men.. Det är ju den röda-skoltråden.
image285
Förvirrade HT:are är allt bra söta <3
Annars är det inget nytt på Krp. Så jag går och sover.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm.. det låter knasigt det där! Vi tar en promenad snart så år du förklara det där lite närmare tycker jag!

2008-05-13 @ 15:06:34
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0