...

Idag känner jag mig på allmänt dåligt humör. Jag kan inte ens skylla på PMS, utan det är en gammal hederlig humörsvacka. Har varit helt negativ hela dagen. Just nu känns alla skoldagar som tölig utfyllnad för att vi egentligen inte har något att göra. Totalt meningslösa grupparbeten, lekdagar, elevkliniker, hälsodagar osv... Låt mig vara hemma istället. Låt mig plugga det jag behöver. Men neeej.... Varför? Då kanske man lär sig något. Det är bättre att skriva om könssjukdomar och oljor. Gah! Hej, Jag heter marie och jag behöver Prozac.

Följde i alla fall med KA på S.A.T.S och tränade. Ja jävlar säger jag bara. Alla mina fördomar visade sig stämma. Stylade till tänderna och biffiga så in i helvete... Till och med pensionärerna var biffiga. Njä... Inget gymbyte för min del i alla fall. Inte dit i alla fall. Tyvärr hade de mina älsklings-benmaskiner. Åhh kärlek. Men det är inte värt 400:- i månaden bara för dem :) Var i alla fall på ett danspass som min klasskompis hade. Skitkul var det, men väldigt klurigt. Stod mest och kliade mig i huvudet och försökte att vara så lite i vägen som möjligt.

Nu ska jag renskriva ett givande arbete om Grapefruktolja. Det tog mig säkert hela 15 minuter att kladda ner i skolan idag. Jajjamen... Helt otroligt vad mycket jag har lärt mig. Det är tydligen bra för studiemotivationen. Och eucalyptus för träningsmotivationen. Så det blir väl att lukta sig hög på dessa två nu då innan certifieringen och beach 2008 (eller 2020)...

Kommentarer
Postat av: lys

GRAPE! ujuj.

2008-05-27 @ 23:29:06
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0