Alltid ute i sista minuten...

Idag styrde vi kosan mot Strömstad spa. På utsidan såg det in inte mycket ut för världen... En stor grå tråkig byggnad. Men på insidan var det hur fint som helst. Asien, bohuslän och Califorinen hade de tydligen blandat. Mysigt var det. Inte som Selma spa som ser ut som ett jävla sjukhus. Faktiskt så gör det det. Sjukt överskattat. Vi fick världens godaste buffé till lunch också. Magen stod ut åt alla håll efter det *Buurp* Smarrig efterrätt ;) Bär med vit choklad på. Mmm.

Efter lunch fick vi bada eller träna. Jag var faktiskt ståndaktig och tränade i 1½ timme. Konstigt nog var jag ensam i gymmet :P Alla andra gick och testade alla bad som de hade... Det var ett par stycken. Men men... :) På hela dagen tror jag att bussresan hem var roligast :) Lekte lite lekar. Bland annat den kareoken som de gör i sing-a-long när man har en låt i öronen som man nynnar. Jisses. Det lät ju inte veckert direkt :P Duktiga var vi i alla fall. Vi vann till slut... Genom fusk påstod vissa ;) I rest my case...

Nu har jag i alla fall varit i granngården och sålt mina tjänster och fått mig lite pengar. Det räcker till mat för en dag i alla fall. Det är inte illa det :) Får nog sätta en Drop in-skylt vid busshållplatsen om jag ska få ihop mina massager :P

Nu står i alla fall hemtenta på schemat. Den skulle tydligen in imorgon så jag får väl lägga på ett kol. Något dåligt är ju bättre än inget alls ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0