Who's your daddy?!

Jag har fått tag på hockeybiljetter till fredagsmatchen! Mihihihihihihihihi! Ståplatsbiljetter för hutlösa 200:- men det är det banne mig värt! Jag har iofs inte biljetterna i handen ännu. Men imorgon har jag förhoppningsvis det. Väntar bara på att K ska messa tillbaka att hon vill med. Annars tar jag biljetterna ändå och raggar upp någon annan. För dit ska jag :) Ooooh va roligt! Jääätteroligt! Och så får man äta kokt korv. Det får man bara äta när man är på hockey. Det är nämligen hockeymat. Man kan få äta det på stan också när Kommunal står och bjuder ^^

Hockey hockey hockey! Mitt största problem nu är att jag inte får in Kanal 9 på min tv i sovrummet. Och Mickes tv som står i vardagsrummet har jag inte en enda aning om hur man söker kanaler på. Och med min tur så försvinner väl alla kanaler istället. Men jag har typ en timme på mig att hitta den. Sen måste jag äta innan träningen.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

SÅ kul är det inte med hockey ;)

2008-03-24 @ 18:43:06
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0