Upp som en sol, ner som en pannkaka.

Träningspasset gick bra. Dock kan jag upplysa er om att godis, cola, två rostade mackor med ost och en kopp te inte är den bästa grunden för ett lyckat pass. De sista tre övningarna kunde jag typ inte göra ordentligt för att jag skakade så mycket. Så blir det ju rätt ofta iofs. Spelar ingen roll vad jag äter tycker jag. Så cola och godis kanske är alldeles utmärkt! :)

När jag kom hem insåg jag, till min stora glädje, att det fanns platser kvar till semifinalmatchen på fredag. Fick tag på K som lovade att följa om hon inte jobbade. Bokade ståplats. Trodde jag. "Tyvärr finns det inga sånna platser kvar. Men ni kan få sitta i varsin ände av arenan om ni vill. För endast 640:-" + serviceavgift såklart! Nein, danke! Blir ingen hockey för min del. En match på hela säsongen. Det är fan så sorgligt alltså. Helt totalt jävla värdelöst. Jag som ville på hockey.

Jag ska nog tröstäta resten av godiset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0