Tillfälligt slut.

Nu blir det inget mer plågeri förrän i maj. Det kommer bli två underbara månader utan någon som helst smärta :) Det känns som om att jag har kört världens gympass och sedan blivit manglad. Helt sjukt. Dessutom är jag ju lite halvt mobbad på de där lektionerna.
1. Jag har en låg smärttröskel
2. Jag är grymt kittlig

"Hon får domningar i huvudet. Ska det vara så?"
"Ja, på Marie ska det det. Tryck hårdare."

"Aaaaaj!"
"Men Marie. Du har skrikit sen första dagen..."

Äsch då :) Blir i alla fall trevligt med hot stone-massage och aromamassage nästa vecka. Kurbadet och alginpackningen skulle jag nog kunna klara mig utan :) Men men...

Glöm inte bort att det är Men in Trees och Top Model ikväll :)

Ajök!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hahaha du e la för rolig! ;D

2008-03-19 @ 22:26:22
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0