Same same, but different.

Chinchillorna får flytta in i köket igen. Lite skrattretande. Det var liksom därför vi flyttade... Får att jag inte ville ha chinchillasand överallt i köket. Suck. Men just nu är de halvt deprimerande och det kommer väl bli ett mass-självmord snart. Så nästa månads csn blir nya chinchillaburar och sedan får de flytta. För jag vägrar omplacera dem. Gud vet vilken mupp de hamnar hos i så fall. Så... Nu får jag ett dammigt kök igen. Men vad som helst bara de blir lyckliga igen. Nu sitter de bara i sina hus och kollar olyckligt på mig. Dåligt samvete? Japp. Jag är lättflirtad.

Hade jag haft sällskap hade jag gått till Teacher's och kollat på hockey-matchen.
Kan tänka mig att de visar den där. Men jag har ju inget sällskap. Så jag får sitta och kolla på Swehockey istället. Det är ju bättre än inget?

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade kunnat följa med ju! Du skulle sagt något innan :/

2008-03-20 @ 19:50:03
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Har ni chinchillor?! :D

2008-03-20 @ 21:22:28
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0