Saknad.

Jag saknar Universitetet lite. Skulle önska att det åtminstone gick att läsa på distans samtidigt som jag pluggar i Sunne. Men det är ju fy fy. Får väl läsa resten av det sen efteråt istället. Eller något. Om jag orkar. Sjukt skoltrött nu. Ska bli helt underbart med praktik. Om än lite nervöst :) Hoppas på ett sommarjobb också. Annars lär det väl bli en till sommarkurs. Usch :)

Om jag fortsätter på lärarutbildningen vill jag nog få in lite Idrott också. Därför vore det ju väldigt skönt att kunna läsa typ religionen nu på distans. Men behvöer ju bara göra praktik i ett ämne för att få ut examen. Så då borde det ju gå. Eller hur? Toppen. Det är pedagogiken då som man kanske måste göra praktiken i. Men det är ju bara 10 ynka dagar. Inte helt omöjligt. Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ska bli ;)

2008-03-04 @ 18:10:34
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0