Lite duktig.

Lite nytta har jag gjort idag i alla fall. Sökt tre jobb (Inom samma företag, men skit samma.) och tre sommarkurser. Mhm. Där ser man. Var väl fan om jag inte ska kunna försörja mig i sommar :) Sommarkurserna jag har sökt är Interkultur, Interkultur och mångfald och Himlen var som en simbassäng (kreativt skrivande med barn och unga). Får väl se. Tycker att alla tre kurserna verkar intressanta och skulle gärna läsa dem. Men får ju se om jag får ett jobb, och sedan hur jag jobbar. Jobb ger ju lite mer pengar. Eller mja... Faktiskt inte. Skillnaden är väl att pengarna blir mina, och jag behöver inte betala tillbaka dem :)

Men men... Imorgon ska jag ragga referenser till intervjun på tisdag. Vet inte om de vill ha sånt, men lika bäst att skaffa. Nu ska jag sova. Stretch och triggerpunkter imorgon. Thank god att det inte är massage. Har sjuk träningsvärk :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter som riktigt roliga kurser! Jag håller tummarna på tisdag! För det är allt roligare att tjäna pengar än att låna dem :)

2008-03-16 @ 23:19:10
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: jaanet

hoppas du får jobba :):):)

2008-03-17 @ 16:33:54
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0