Lite dåligt kan jag tycka.

Jag har halva Lärarutbildningen kvar, och även om jag kanske inte kommer jobba som det så vill jag ändå gärna ha min examen. Så jag tänkte att man kanske kunde läsa någon sommarkurs eller kvällskurs. Jo, men tjena! På sommaren går det typ 700 Svenska A-kurser och minst lika många Religion A- och C-kurser. Det jag har kvar i svenskan är D-kursen, och nästa i Religionen är B. Jag försökte söka C kursen förra året, men det gick ju sådär :P Så förmodligen kommer mina 150 000 vara totalt bortkastade, för jag tänker jobba när jag är klar med HT-utbildningen. No more school. Inte på heltid i alla fall. Någon måtta får det vara. *u*-Universitet! På kvällskurser går det btw bara 800 A-kurser också. I svenska. Inte en endaste i Religion. Men i alla andra jävla onödiga ämnen kan man läsa allt från A-D på kvällarna. Men nej. Skit i mig bara. Gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0