Jag erkänner att jag är periodare.

Emellanåt blir det ganska mycket listor. Inte en jävel, förutom jag, läser dem. Men jag tycker att det är meningslöst och roligt. Så därför snodde jag ett par från Jessicas blogg.

ALLMÄNT.
1. Vad heter du?
Marie. Inte helt otippat kanske.
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Marie funkar för mig. Det kunde ju varit värre.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Selma och Linda. Mormor satte stopp för det :) Siv och Sture ville min syster döpa mig till. Hon tyckte tydligen att jag skulle bli tvillingar.
4. Vilken årgång är du? 1986
5. Vart bor du? Knarkparken i Karlstad
6. Bott utomlands? Nej, och det är väl väldigt tveksamt om jag kommer göra det också
7. Flyttat antal gånger? 8 gånger. Wow! :)
8. Vart skulle du vilja bo? I ett hus på landet. Min bättre hälft vill dock fortsätta vara stadsbo.
9. Yrke? Studerande

UTSEENDE.
1. Hur lång är du?
158
2. Hårfärg och frisyr? Brunt rakt platt
3. Ögonfärg? Bruna.
4. Mest nöjd med? Ehh... Ja... Helheten kanske.
5. Minst nöjd med? Vaderna. De förstör mitt liv. Kära tomten, ge mig en vadfettsugning :P
6. Skostorlek? Det beror på vilken typ av skor det är. Jag har allt från 36-40 faktiskt.

FAVORITER.
1. Mat/dryck? Tacos och JO apelsinjuice eller mjölk
2. Djur? Allt som inte har fler än 4 ben. Djur utan ben går dock bra.
3. Färg? Svart eller blå.
4. Parfym? Jag vet inte när jag ägde en parfym sist. Det är sjukt dyrt och känns onödigt. Jag har en deo i alla fall :P

KLÄDER.
1. Vad använder du just nu för jacka?
En brun jacka av något märke. Hmm
2. Vad använder du just nu för skor? Jympadojjor. Alltid!
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritaffärer? Vero Moda och H&M
5. Vad har du för byxstorlek? M
6. Vad har du för tröjstorlek? S-M oftast. Förutom sånna avsydda eländen för då skulle jag behvöa tältstorlek. Varför får man inte ha bröst?

BLANDAT.
1. Var har du i din jackficka just nu? Mobil och mp3 i vänsterfickan och busskort och nycklar i högerfickan
2. Vad är du beroende av? Godis
3. Vilket land kommer du i från? Sverige så vitt jag vet. Men folk hävdar att jag måste vara adopterad.
4. Vad tror du på? Aino! :)
5. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag jag är ju döpt och konfirmerad så jag lär väl va kristen om man ser det så. Men annars kanske jag klassas som agnostiker. Hur fan det nu stavas.
6. Vad köpte du senast? Stycksaker (3 för 10:-) och en skitäcklig juice från Brämhults. Äpple/Mango. Smakade dålig fylla.
7. Vad bor du i? En lägenhet som jag hatar mer än allt annat på jorden

PRYLAR.
Plånbok:
En svart
Tandborste: Colgate 360
Smycken: Ett halsband som jag fick i studentpresent. Btw så borde jag lada det.
Solglasögon: JAg ska försöka inhandla ett par med styrka i. Kanske. Också heeeelt onödig utgift i min värld.



Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Rätt glad.
Är det nåt du absolut inte äter: Levergryta. Och så är jag rätt skeptisk mot sushi. Men har lovat att testa.
Musik just nu: Mja.. Allt som Lys skickar
Vad sa du senast: "Vi kanske skulle sätta den lampan i hallen istället då."
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Medeltiden
Sommarplaner: Jobba hoppas jag. Annars lär jag väl få prostituera mig.
Fisk eller badkruka: Fisk!
Hur många kuddar sover du med: Två
Favoritväder: Soligt! Sen kvittar det om det snöar eller är sommar
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Chokladpudding, massor med böcker, dator
Spelar du något instrument: Nej. Det är nog alla mina medmänniskor glada för
Vem är viktigast för dig: Alla nära och kära. Jag är galet sentimental.
Tror på liv på andra planeter: Mja... Kanske
Tror du på mirakel: Japps
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja faktiskt. Även om man inte kan tro det.
Ser du på kärleken som ett misstag: Är det kärlek om man ser det som ett misstag? I think not. Vi har något att lära av alla! Så det så :)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ett räcker.
Är du kittlig: Ta på mina fötter så ska du få se...
Snarkar du? Enligt mig så gör jag inte det. Men enligt Micke så gör jag det. :)
Stjärntecken? Kräfta
Det här är jag bra på: Driva Micke till vansinne :P
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Får man säga trolla?
Vad vill du jobba som? Gyminstruktör/massör typ
Chips, morötter eller godis? Godis. Skräll?
Pizza eller hamburgare? Hamburgare i så fall
Skriver du dagbok? Blogg?
Har du nån flickvän/pojkvän? Näää... Har jag? :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag skulle vilja ha en liiiten tatuering på typ skuldran. Men det får vi väl se. Piercing är också snyggt... Men jag är så jääävla feg :P
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Jag blir deprimerad när det är stökigt. Men det blir det jämt ändå :P
Gungar du på stolen? Nej. Jag skakar på benen istället
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej... Jag gillar mitt liv faktiskt :)
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger om jag bara har en gaffel. Annars vänster.
Hur är din drömtjej/kille? Jag har honom redan
Hur många syskon har du? 5 år äldre systeryster
Vad är du mest rädd för? Mörkrädd, djur med fler än 4 ben osv.
Är du rädd för blod? Rädd och rädd. Det är äckligt
Saltar du på maten? Oftast inte
Gillar du att sjunga? Hellre än bra
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Djurvård. För att jag gillar djur?
Brukar du sola? På sommaren om någon släpar ut mig med våld. Har en förmåga att fastna vid datorn :P
Vad gör du om du får hicka? Hickar?
Röker du? Nej.
Snusar du? Nix
Kaffe, te eller inget? Båda, men helst te.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, kul lista!

2008-03-07 @ 14:54:14
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0