Iiiiiihhhhhk!


Nytränad.
Och efter träning ska man ju äta snabba kolhydrater för att inte musklerna ska brytas ner. Så därför åt jag Bragokex med choklad. Det är jääävligt snabba kolhydrater :P Kommer se ut som Arnold imorgon. Promise. :) Nu väntar jag på att någon ska säga vad vi ska äta. Det finns typ inget hemma. Så antingen blir det en påse lättsaltade skruvar och resten av bragokexen, eller så blir det Mc Donalds. Den som lever får se... Jag gick förresten hem från träningen, så jag förtjänade den där kakan :P

Hockeysällskapet börjar bli tveksam till att gå på hockey. Får se hur det blir. Jag hoppas hon vill med. Jag ska hålla tummarna. Kanske lite lätt övertalning också *moa ha ha* Biljetterna köper jag i alla fall. Får väl ringa alla en efter en i telefonboken annars. Synd att jag bara har typ 10 som i Karlstad där ^^

0-0 i hockeyn. Tydligen är LHC rätt bra ikväll, säger de som får in Kanal 9. Men Färjestad i slutspel är ju liiiivsfarligt :)



Jävlar. Precis när jag postade inlägget blev det 0-1! Crap!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0