Härligt härligt, men jobbigt jobbigt.

Gårdagens: Skoldagen innehöll en mindre mysig lerinpackning. Själva lerdelen var ju ganska mysig, om än något kletig :) Men sen skulle man ju lindas in i några meter plast, ligga på en värmedyna och dessutom ha täcke på sig. I 20 minuter. Gick ju sådär för min del :P

Packa upp mig!
Men det har ju inte gått 20 minuter. Bara 10 typ...
PACKA UPP MIG!

Det är förmodligen ingen behandling jag skulle betala 700:- för. Skulle nog inte få valuta för pengarna. Mahahha. Otacksamma jävel. Men blir ju lite lätt klaustrofobiskt. Jag som inte en kan ha tunga täcken. Så ska man ligga där som en inplastad mumie :)

På kvällen masserade jag och det ena K:et på Bilan.
K, om jag får någon med hårig rygg så spyr jag nog.
Men det är nog lugnt. Jag har aldrig fått någon med hårig rygg hittills.

Jo tjena. 4 av 4 män hade fan de hårigaste ryggarna jag någon gång har sett. Funderade nästan på att döpa dem och ha de, som husdjur eller något. Men hey... Jag är botad! Och jag spydde inte en enda gång. Kan bero på att det hela matintaget den dagen bestod av choklad. Och det är ju slöseri att kräkas upp!

Dagens: Kan ni gissa? 3 chanser. Den som vinner får en blöt puss. Chokladmassage!!! Helt underbart. Luktar som en hel chokladfabrik nu och är alldeles fet och go. I huden alltså. Men tyvärr var det inpackning i den här behandlingen också. Men idag var jag tvungen att ligga 20 minuter för min terapeut tog så satans lång tid på sig med disken. Höll ju på att smälta där inne. Puh! Men mmm... Gosigt värre. Definitivt något som är värt pengarna. Om man bara tar massagen i alla fall ^^ Krämen är förresten ätbar för alla dem som har frågat mig. Men... Jag kan tyvärr meddela att den smakar apa. Men som sagt, den luktar gudomligt! Och jag kommer lätt köpa en burk även om den kostar en förmögenhet :)

Nu är jag helt slutkörd.
Skulle nog kunna sova en vecka i streck :) Nästa vecka är det massage igen, sen en vecka till med Spa. Och sen då? *skräckfilmsmusik* LIA! Spännande, men skrämmande, som en klok klasskompis ofta uttrycker sig.

Nä... Mat, tv-kväll, och en hel massa choklad!



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hahahaha hade velat se blder från den lerinpackningen! ;D

2008-03-12 @ 19:32:55
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0