Fredagsgodis.

Ska tvinga Micke ut till Maxi idag igen. Jag hoppas att folk kan hålla sig lite lugnare idag. Igår var det kaos vid godiset. De var som gamar. Jag orkade inte ens ge mig in i godisfighten. Om jag inte slåss för godis kan ni ju tänka er. Fick nöja mig med en Marabou-chokladkaka. Hoppas på ett nytt försök idag i alla fall. Måste ju ha något till Let's dance.

Verkar som att Frölunda-supportrarna skulle behvöa joina Jesus på korset lite, långfredagen till ära. De kan uppenbarligen inte bete sig i alla fall. Kastade de in saker på isen medan de ledde, eller medan de låg under? Jävligt dåligt i vilket fall som helst. Gå och dra något gammalt över er. Jag hoppas ni åker på däng på lördag, er jävlar.

Annars blev det en tidig kväll igår. Mitt i Criminal Minds snurrade det till i huvudet och jag blev yr som bara den. Riktigt läskigt. La mig strax efter 22, och sen drömde jag helt sjuka mardrömmar. Ajja... Jag mår bra just nu i alla fall. Det är ju alltid något :) Även om jag är lite hypokondrisk och tror att jag ska då för minsta blåmärke. Nästan i alla fall.

Nu ska jag jaga upp min bättre hälft ur sängen, och sen äta frukost.
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0