För vi ska ut och röva

Yäää... Snodde en lista, igen. Sånna här listor är roligast, därför kunde jag inte motstå. Listan kommer från Sagas blogg.

TA FRAM MOBILEN & VAR ÄRLIG

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Angelica hem. Nej, det har jag inte :)

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Vägverket. Vi har ingen relation. Jag förnekar allt!

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Julia, exets svägerska. Jag vet inte. Jag saknar henne extremt mycket i alla fall!

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Hemtjänsten Älvdalen. Mja... Det var väl tveksamt?

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Karin. Världens goaste och gladaste.

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Dennis. Genom Lys

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Janet. Ingen aning faktiskt *Hmm* :)

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Idun. Det är en hårsalong som jag inte har vågat klippa mig på ännu. Så nej. Jag har mycket skräpnummer i min telefon tror jag bestämt? :)

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4 NÅGON GÅNG?
Anna H. I ärlighetens namn så vet jag inte :)

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Anna I. Absolut. Hennes fester är alltid de roligaste. Av någon anledning är jag alltid fullast på dem också ^^

PRATAR DU MED NR 35 OFTA?
Kristina. Ja vi pratar ofta. Klasskompis och kompis ju :)

KÄNNER DU NUMMER 1?
Aline. Klasskompis från Lärarutbildningen

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Anna L. Alla gånger. Min sambo (En av tre) under sista året på gymnasiet.

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION?
Bella. En helt galen vän :) Hittade även henne på Lärarutbildningen. Alla sköningar finns där nämligen :)

Kommentarer
Postat av: lys

tack nu fick jag något att roa mej med...

2008-03-08 @ 09:08:10
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se
Postat av: Wysteriia

Jag har typ startat om datorn X antal ggr o fifflat med alla sladdar det gick så nu blir det inte så längre iaf :P haha

2008-03-08 @ 12:46:12
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Bella

hehe men sötnos då, du får mina kinder att rodnar :)

2008-03-08 @ 13:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0