Det gäller att prioritera.

Var som sagt på Yoga och sen gymmade jag lite efter det. Det var grymt skönt med Yoga. Kanske blir jag liite rörligare? :) Den lurige människan som gör mina gymprogram, Boo, var i gymmet och instruerade. Jag gjorde mitt bästa för att undvika honom. Jag fick mitt program i Oktober och skulle ha bytt det senast vecka 2. Vad är det för vecka nu? 10? Ojdå :) Och sammanlangt kanske jag har gymmat 20 gånger sedan oktober. Riktigt illa :) Dålig motivation så det skriker om det. Jag fick ett litet anklagande ögonkast, eller såinbillade jag mig bara. Men jag kände andå att jag var tvungen att lassa på lite extra. Vilket i sin tur ledde till att jag skakade som en Parkinsons-patient när jag gick därifrån. Precis exakt nu kom jag dessutom på att jag glömde stretcha.

Blev bråttom bråttom till Ica för att hinna med bussen. Skulle ju köpa frimärke så jag kunde posta en sommarjobbsansökan. Men vet ni... De blev såå stressigt i mitt huvud att jag kom ut med en godispåse och inget frimärke. Dumt va! :) Så kan det gå i Maries värld. Felprioritering = God prioriterng? Hittade ett nytt godis också. Eller ja, men tanke på vad hårt det var så kanske det inte var så jäkla nytt. Men jag har aldrig ätit det förut. Salta bananer. Hur gott som helst!

I alla fall så konstaterar jag alltid att det känns så¨himla skönt efter träningen. Mer endorfiner åt folket. Men varför är det då så hiiimla segt att ta sig iväg? Urk. Men som sagt. Nu känner jag mig pigg och glad. Redo för kvällens Andra Chansen då jag ska inleda en hatkampanj mot en viss tant tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0