Börjar bli lite panik.

Får fortfarande inte tag på någon människa på den där praktikplatsen. Känns för jävla tryggt alltså. Klockan 12 idag lämnade jag meddelande att de skulle ringa. Tror ni de har gjort det? Njäää. Skräll! Får väl dyka upp där på tisdag morgon som en jäkligt glad överraskning. "Hej. Jag ska vara här i två veckor. Roooligt va!" Drygt värre.

Annars har vi kört en 2-stegs Body scrub idag. Inte så skönt om ni frågar mig. Me don't like peelingvantar. Sen avslutade vi med fotmassage. Det gick ju liak bra som alltid. Lärare bad min massagekompis att avbryta för att hon tyckte synd om mig. Jag låg och skrattade och vände och vred så att jag knappt fick luft. Väldigt avslappnande för resten av klassen :P

Jag behvöer hockeysällskap till på Fredag. Ståplats 200:- Kom igeeen!!! ;)

Dagens middag blir Bragokex. Näringsrikt och bra. Eventuellt lite broccoli till :)

Kommentarer
Postat av: lys

jaaaaag äääälskaaaar peelingvantar! äger två par. vill du låna ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0