Big mistake :)

Eftersom jag bokade in en massage på eftermiddagen hann jag inte med det vanliga klockan 16-passet på Friskis. Istället stod valet mellan gymmet eller danspasset? Hmm hmm... Min tanke blev då följande: Jag hade ätit två mackor och en kopp te på hela dagen. Därför borde jag gå på danspasset eftersom det troligvis inte är hälften så jobbigt som att gymma. Pyttsan! Det var banne mig något av det jobbigaste och roligare jag har gjort på länge. Ont i höfterna nu av all bootyshake. Och boobshake för den delen :) Men det blir absolut flera besök på det passet. Alldeles för fort gick tiden också. Roligast var att det gick rätt bra att hänga med trots brist på taktkänsla och att det var första gången :)

Fick höra idag att jag och en gammal vän tydligen har missförstått varandra, och ingen ringer den andre för att den hörde av sig sist. Det ska jag ta tag i inom en snar framtid. Så kan vi ju inte ha det :) Reunion it is.

Och just ja... Innan jag gick och tränade stängde jag dörren till sovrummet. Och när jag kom hem hittade jag bara Amelia. Vaaar tror ni Amadeus var? Just det. Instängd i sovrummet. I hela 2½ timme. Stackars tissen. Har grymt dåligt samvete :) Men han verkar ha gjort det vanliga... Sovit. Han är soffpotatisen nummer 1.

Nu blir det att äta lite. Mat är väl överdrivet att kalla det Men lite mackor i alla fall. Och sen blir det godis och Let's dance. Heja Tony! :)


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ja Tony är kvar till nästa vecka också ;)

Jag vill också gå på pass! :D

2008-03-15 @ 13:45:35
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0