Allvarligt..?

Det här är ju lite för fjolligt för att vara sant. Säg att det inte är sant? Jag kollade två sekunder på Så ska det låta. När jag insåg att Skråla var där bytte jag illa kvickt till Tv4's reklampaus igen. Men varför ska de klippa in extramaterial med henne? Och sen sjöng Sahlene "låtar som Carola borde ha sjungit". Hon får väl faktiskt skylla sig själv om hon är kass och inte får sin älskade tv-tid. Men hon är väl The Queen och ska särbehandlas så klart. Varför blir jag ens förvånad? Varför bryr jag mig ens?

I alla fall såleder Färjestad i LLA. Bäst för dem att de inte tappar den här ledningen nu. Ingen torsdags-repris, tack!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hahaha va töntigt, det är ju en tävling? :) Klart den som typ svarar o kan mest syns mest..

2008-03-23 @ 15:02:02
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0