Zzzz...

Att säga att jag är trött är en underdrift. Vilken jävla förstadag alltså. Det kunde ju helt klart varit bättre... Men så är det :) Får hoppas det blir bättre imorgon. Och framför allt på måndag när jag jobbar kväll *gulp* Nervöst värre. Kommer räkna sekunderna tills natten kommer :) Livrädd för att försova mig var jag också, så har kollat klockan var 5:e minut hela natten tror jag. Drygt drygt. Hoppas jag kan sova inatt i alla fall *hrm*

I alla fall så fick jag lön den här månaden. Bra bra. Myyycket mer pengar än förväntat, och sånt är ju alltid trevligt. Sen kan jag ju inte påstå att jag blev rik för det :) Men ändå...

Nej... Orka. Däckar nog i sängen inom en snar framtid.

*gääääsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0