Värmeslag!

Shit vad varmt det är. Håller ju på att rinna bort. Lägenheten är som en bastu. Minst. Blir ju inte bättre av den inglasade balkongen. Vågar ju inte öppna fönstren där ute heller ifall katterna får för sig att testa fritt fall. Vore ju lite dumt. Nog för att de är förjävligt dryga, men vill ju ha dem kvar ändå. :)

Var på Krp och pluggade fram till lunch. Det känns ganska bra nu, men inte perfekt. sen lurade jag iväg stackars Kristina ner till Kroppkärr för att bada. Varmt som bara den i vattnet ju. Lite för mycket kryp för min smak bara. Usch usch. Gick en kringelkrokig väg hem för att studera alla fina hus som finns där neråt. Råkade hamna vid Statoils glassfrys. Så kan det gå :)

Annars är min höft helt konstig. Jag kan göra alla konstiga rörelser med den. Jag kan gå uppför och nedför trappor och i alla backar, men på plan mark gör det asont att gå. Nu haltar jag  tack och lov inte lika mycket längre. Illa att bli krympling innan man har fyllt 22 ens.

Snart börjar man jobba också... Hå hå ja ja. Blir roligt det.

Kommentarer
Postat av: lys

det är åldern marie, åldern... <3

2008-06-07 @ 00:32:02
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0