Slappare än slappast.

Aaah vad det är skönt att inte behöva göra någonting! Känner mig såå himla slapp :) Igår läste jag typ hela dagen när jag kom hem, helt utan dåligt samvete. Hur underbart är inte det :) Försökte läsa idag också, men slocknade som ett ljus direkt jag la mig. Liiite trött kanske.

Var hos KO och bytte massage idag också. Fick chokladolja på mig. Mumma! Nu tänker inte jag duscha mer :P Välbehövligt med massage dock. Hela mina rumpa verkar vara en knuta :) Där alla spänningar hamnade alltså. Jag som tippade på att de skulle sitta i nacken. Så tokigt det kan bli.

Vad göra nu då? Jag börjar piggna till efter middagssovandet, men Älsk ska ju upp i ottan och måste sova tidigt. Tråååk!




Läs den om ni inte har gjort det!!!
Och alla andra hennes böcker om ni har missat dem
:)



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: va tycker du? Jag tycker de låga är snyggare ;) haha

2008-06-13 @ 20:56:39
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0