Saddo-farbror på gymmet.

Observera att detta inte är en sexnovell :)

Gymmandet idag var ju... Intressant. Jag låg som bäst och höll på med bänkpressen. Tyckte jag var skiiitstark så skulle ju vara duktig, och inte mesigt tjejig, och lägga på lite till. Jag brukar intala mig själv att folk på gymmet är fullt upptagna med sitt, så de skiter i vad jag har för mig. Det räknar inte repetitioner, och de kollar inte helt enkelt. Men joho då.

"Du fuskar!"
"Ehh.. Va?"
"Du fuskar! Längre ner. Ännu längre. Ännu längre"

Nu låter det ungefär som om att jag gör rörelser som är typ 3 cm... Men jag stannar i brösthöjd. Som Gymmänniskan sa åt mig att göra. Men nej... Tydligen ska jag ännu längre ner. Helst kila fast stången mellan revbenen ordentligt. Och sen vända.

"Det är ju lite jobbigare för tjejer som har bröst så klart..."
Nähää? No shit...
"Men du har ju en bra teknik annars i alla fall"

Man får väl vara glad för det lilla. Bra teknik. Men tydligen så fuskar jag uselt. Jag var i alla fall stendöd i armar och bröst efter den där människan. För ni tror väl inte han lät mig vara efter den tillrättavisningen? Nä nä nä.

"En till! En till! Två Till! Längre ner!"

Roligt. Sen hade jag ju bara 6 övningar kvar på överkroppen. Jublande död... Axlarna har jag sugig teknik på också. Det vet jag redan. Så när jag såg att han kom skyndade jag mig att byta övning. HA HA! Jag hade fan inte överlevt annars. Men men... Jag skulle uppenbarligen behöva en PT. Någon som kan donera en miljon eller så? Kronor alltså. Inte PT:ar. Det skulle bli liite jobbigt. Men han njöt säkert... Saddo-Farbrorn. För han var defintivt närmare 60. Minst.

Nu kan det ju låta som om att jag inte gillar när folk påpekar mina fel. Men faktiskt så gör jag det. Det är ju bara bra. Det behövs tydligen också :P Och det lät dröja innan jag tappar tekniken på den övningen igen. Jag blir glad av att folk som kan vågar säga till folk som mig, som inte kan. Mindre idrottsskador åt folket!

Nu ska jag plugga i någon timme till. Sen sova.

Hälsodagar på BrobyGrafiska måndag (16-20) och tisdag (13-21).
Välkomna välkomna.
Snorbilliga behandlingar och goda bullar.
Kanske en del nyttiga mackor också.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tror han raggade på dig. haha...

2008-06-02 @ 13:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0