Partydjur på vift? :)

Var en trevlig kväll igår. Alldeles lagom var den. Lagom med alkohol. Lagom med folk. Lagom med dryga folk. Lagom med pengar spenderade. Förfestade på Norrstrand innan vi masade oss vidare till Blue Moon runt 00-snåret. Och vet ni? Jag kom in. Ha! Hur lätt som helst. Sen kan det ju diskuteras hur värt det var att läga pengar på inträde och garderob... Jag och Suss kilar ju stadigt och kanske inte får ut riktigt lika mycket av krogen som singelfolket :P Såå... Vi dansade 5 låtar i Schlagerbaren (Äcklig bartender btw.), sen ställde Suss Frågan, med stort F. "Ska vi gå och äta istället?"  Hell yeah! Jag hade nämligen gnällt halva kvällen över hur sjukt hungrig jag var. Så... Lyckan var gjord. Big Meal och beasås på Sibylla. Mmmm. Lovely!

Idag mår jag faktiskt inte ett endaste dugg dåligt, vilket är väldigt skönt. Håller till och med på att tvätta för fullt, och om det vill sig väl kanske jag till och med orkar städa. Det behövs i alla fall. Sen ska jag ha lite ångest över att jag jobbar Kväll imorgon 10-22 *Zzzz* Själv är jag också. Usch. Kommer vara sååå nervööös! Ska hålla kvar Dagen till sista sekund. Lämna mig inte! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0