Ouch.

Idag bet jag mig i tungan när jag åt tacosallad.
Det är verkligen inte lätt att vara glupsk.
Bet mig så långt bak att det gör ont ända ner i halsen.
Värsta Kizz-tungan kan man tro att jag har.
Men jag lyckas med allt.

Man måste ha plåster på såren när man gör illa sig.
Så jag och K köpte glass.
Men vi åt upp den innan vi kom till skolan.
För alla bara spekar oss :P
Smygätning tillsammans m a o.
Trevligt med sällskap i alla väder :)


Nu försöker jag bjuda in mig och Anna till Suss.

Men hon vill inte svara.
Det betyder nog nej.
:)


Kommentarer
Postat av: mumari

Hoppas du får en trevlig kväll trots "tungbettet" ! :o)

2008-06-09 @ 19:58:48
URL: http://mumari.se
Postat av: Wysteriia

svar: Ja folk har jäkligt tråkiga liv..;) Men jag kan ändå inte låta bli att ta lite illaupp när folk envisas med att påpeka min vikt hela tiden :P

2008-06-10 @ 17:05:52
URL: http://www.wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0