Öland!

Imorgon bär det av mot Öland. Ska bli skönt att komma bort från Karlstad ett tag :) Snällaste Anna matar alla mina kräk trots att hon jobbar natt. Ängel är vad hon är :) Lovar att leka midsommar med dig så ofta du vill som tack :) Spännande att se den nya sommarstugan som Mickes papps har köpt också. Kanske ska ta med kameran och dokumentera. Om jag kommer ihåg den alltså.

Annars var ju Introdag 1 jäkligt seg. Men men... Imorgon är det "bara" till klockan 16. Så jobbigt att sitta och lyssna i massa timmar i en sal där syret räcker i max fem minuter :) Min arbetsplats var inte så bra på de olika arbetsteknikerna heller tydligen :P Men jaja... Tur att vi kommer och styr upp lite då ;)

Hittade precis något mysigt i kylväskan också. Kanske var det botemedlet mot Aids... Men jag tog aldrig reda på det. Det luktade inte tårta. Ludet var det också... Så det fick en halv flaska Ajax på sig. Nu luktar hela lägenheten nystädat. Önsketänkande. Ska försöka diska och dammsuga imorgon i alla fall. Så inte stackars Anna blir jagad av dammråttorna. De är snart lika stora som mig.

Mmm just det... Sova var det ja.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha ja leka midsommar låter bra det! :) Men det är inga problem att mata djuren, annars skulle de ju svälta och det skulle ju inte vara nåt bra ^^

Hoppas att det blir mindre segt imorn och att ni får en jättemysig helg på ön! Kör försiktigt! Och du.... städa... för min skull... nu är du allt bra tokig ;)

2008-06-19 @ 00:49:27
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: bella

ooh du får ha de så trevligt där nere :) själv ska man ju till skåne så för mig bär de också söderut...

2008-06-19 @ 20:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0