Nu får det vara bra

Nog pluggat för denna gång. Majoriteten har klarat sig hittills tydligen. Så det är väl bara att hoppas på det bästa :) Känns som att jag har kläm på det mesta nu i alla fall. Jag och KO var såå duktiga idag. Pluggade som skållade troll från 10-14. Dessutom hade hon med sig himmelska chokladmuffins. Annat än mina rinniga det :P

Blev en spontanpizza med Anna idag. Gott var det. Blev proppmättast. Ändå åt jag bara en barnpizza. Nästan. Orkade inte ens det. Dålig pizzaätare :) Bättre godisätare dock. Efter de här veckorna får jag nog lugna mig lite. Annars kommer jag att rulla fram. På riktigt. Kan räkna till åtminstone 5 tomma påsar som ligger lite överallt här hemma nu :) Illa. Men rund är en form så god som någon... Faktiskt :) Liiite mer att älska liksom.


Wish me luck! Av BSM certifierad massör? Missa inte den spännande upplösningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0