Hur svensk är Du?

Snodde en lista från Bella. Igen :) Snart sätter hon väl klickskydd för att försvåra stölderna :P

[ ] Ditt efternamn slutar på ...son, lund, gren, holm
[ x ] Du vet någon som har samma förnamn som du [Bara i byn finns det ju typ 4 familjer med samma så...]
[ x ] Du vet någon utanför din släkt som har samma efternamn som dig
[ x ] I din familj är ni 2 barn
[ ] Du bor i villa Inte längre
[ ] Du bor i en tätort (tror jag) Stad tror jag att detta kallas. Wihoo.
[ x ] Dina föräldrar är mellan 35 och 50 år gamla
[ x ] Dina föräldrar har gift sig
[ ] Din pappa är yngre än din mamma
[ x ] Din familj har en Volvo Två till och med. V70 och 245. Uj va svenskt :P
[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[ ] Du har blåa ögon
[ x ] Du har tillgång till Internet hemma
[ x ] Du har egen mobil
[ x ] Du har ett eget rum Både hemmahemma och här :)
[ x ] Du har varit i Danmark
[ x ] Du har varit i Norge
[ ] Du har varit på Gotland Inte ännu. Kanske ska tvinga dit älsk i sommar? :)
[ x ] Du vet vilken av vänern o vättern som är störst Ja faktiskt.
[ x ] Du vet vad värnern o vättern är för något Finns det folk som inte vet det?
[ ] Din familj har en husvagn
[ x ] Du känner någon som har husvagn
[ ] Ingen av dina föräldrar röker eller snusar
[ ] Du har ingen släkt som kommer från andra länder
[ x ] Du idrottar minst 2 gånger i veckan Jag gör mitt bästa... :)
[ x ] Du har husdjur En hel hög
[ x ] Du får månadspeng Ja CSN är då fan inte mer än en månadspeng...
[ ] De flesta i din familj är blåögda
[ x ] Du äter McDonald´s Yes, I do
[ x ] Du följer en serie på TV Lite för många för mitt eget bästa
[ x ] Du är kär
[ ] Du är född i mars, april, augusti, juni eller december
[ ] Du är blond Psykiskt kanske, men inte fysiskt

20 av 34 kryss. Det är inte så farligt ändå :) Men en liten svennebanan är jag nog minsann. Trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0